torstai 23. tammikuuta 2014

On minussa toinenkin puoli...

Kirjoitan myös blogia, jossa kerron mun inspiraatioista, innostuksista ja pohdin mua kiinnostavia asioita. En viitti sekoittaa sitä tähän blogiin, koska mulle on tärkeää, että tämä on anonyymi.

Millainen on sitten tämän mun "angstisen puolen (josta tänne kirjoitan) toinen puoli?
Se on mm. luova, helposti innostuva, syvällinen, herkkä ja empaattinen. Haluaisin nämä kaksi puolta sellaseen balanssiin, niin sitten tulisi jo aika hyvä. Mä en tykkää siitä, että musta nähdään vain toinen näistä puolista. Se luo tosi yksipuolista kuvaa musta. Siks on harmi, etten voi jakaa sitä toista blogia teidän kanssa, mutta ehkä mun ois syytä myös välillä tuoda sitä toista puolta täälläkin esiin, ettei jäisi kauhean yksipuoliseksi.

Niin...dissosiaatiossahan on kanssa puolista kyse. Ihmisen eri puolet tai persoonan osat tai elämänhistorian palaset eivät ole yhdistyneet, vaan "leijailevat" jossain erillään. Tällaisen ihmisen kohdatessaan saattaa tuntua tosi hämmentävältä. Varmasti minäkin olen hämmentänyt monia ihmisiä..jopa ystäviä ja poikaystäviäkin. No can do..yhdistymistä/integraatiota odotellessa..



Tässä on myös itse opettelemassa ymmärtämään muita "kaksipuoleisia ihmisiä..tai kolmipuoleisia.."...tai ylipäätään ihmisiä. Kaikillahan meillä on monia eri puolia..kaikki ei todellakaan ole mustavalkoista.





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.